نرم افزار و بازی های موبایل

نویسنده : رضا خاموشی

نرم افزار و بازی های موبایل

نویسنده : رضا خاموشی

دانلود War of Mercenaries - بازی موبایل قلمرو پادشاهی



با آموزش و هدایت درست نیروهایتان سرزمین های دیگر را فتح کنید و بر آنها سلطنت کنید. با جنگ های متعدد با پادشاهان و قلمرو های دیگر سطح خود را بالا ببرید و بر شکوه و عظمت خود بیافزایید. از ویژگی های این بازی می توان به رایگان بودن، بازی با دیگر افراد در سراسر دنیا، ساخت پادشاهی خود در نقشه واقعی جهان، جمع آوری امتیاز از طریق مبارزه و دفاع، قابلیت ثبت زمان ساخت اتحاد، اشتراک گذاری امتیازها، فرستادن هدیه به دوستان و ... اشاره کرد.


دانلود - 41.18 مگابایت


دانلود TRAFFIC RACER - بازی موبایل مسابقات در بزرگراه ها ( نا محدود )


در این بازی شما در نقش یک راننده حرفه ای باید در جاده های شلوغ از ماشین های دیگر سبقت بگیرید و خود را به مقصدتان برسانید. در این بازی شما در مکان هایی مانند بزرگراه ها، خیابان های شلوغ، جاده های بارانی و یا برفی و... به رانندگی با سرعت بالا می پردازید. 


این بازی به دلیل نامحدود بودن انواع ماشین ها را در اختیار شما قرار می دهد و امتیاز های شما بر اساس زمان و سرعت تلف شده داده می شود. این بازی دارای ۱۷ نوع ماشین متفاوت، ۴ حالت گوناگون، انواع مختلف ترافیک، گرافیک ۳D، موسیقی مهیج و... می باشد. هدایت و کنترل این بازی بسیار آسان است.

دانلود - 43.47 مگابایت

دانلود Pocket BMX - بازی موبایل دوچرخه سواری


 در این بازی شما با استفاده از یک دوچرخه باید از موانع مختلف و ارتفاعات عبور کنید تا به هدف خود برسید. این بازی شامل انواع موانع همچون پیچ و خم های جاده، قرار گرفتن در دره ها، گودال ها، زمین های لغزنده، جاده های یخ بندان، کوه ها و ... می باشد. Pocket BMX در ۷ محل مختلف با ۲۲ مانع مختلف به اجرا در می آید. بازی دارای گیم پلی ساده و روان با کیفیت تصویر HD می باشد.

دانلود - 21.63 مگابایت

دانلود Ninja Kid Run - بازی موبایل دویدن نینجا


در این بازی شما در نقش یک نینجا ظاهر می شوید که با دویدن به جمع کردن سکه ها می پردازید. در این بازی مسیرهای متفاوتی وجود دارد که در این راه ها موانعی وجود دارد که باید با پریدن، استفاده از ستاره های آهنی برای شکستن اشیا، دور زدن و... آنها را بگذرانید. این بازی دارای گیم پلی روان و ساده که تنها با کشیدن دست بر روی صفحه نمایشگر دستگاه خود می توانید سرعت حرکت نینجا را کنترل کنید و با ضربه زدن به صفحه نمایشگر به سمت موانع ستاره پرتاب کنید و آنها را نابود کنید.

دانلود - 18.85 مگابایت

دانلود Nightmare: Malaria - بازی موبایل کابوس مالاریا


مالاریا یک بیماری انگلی است که در کشور های گرمسیری و جاهایی که بهداشت رعایت نمی شود رایج است. در این بازی شما ماجراجویی در مکانی که هر لحظه امکان دچار شدن به بیماری مالاریا وجود دارد را امتحان می کنید. پس حواستان باشد تمام نکات محافظتی در برابر این بیماری را در این بازی رعایت کنید. در Nightmare: Malaria شما باید به یافتن  خرس های عروسکی و جمع آوری آن ها در مکان های مختلف بپردازید. همچنین در این بازی دوستتان که دچار بیماری مالاریا شده است را باید تحت نظر بگیرید و کارهایی که باری مداوا کردنش لازم است را رعایت کنید تا این بیماری خطرناک را با سلامتی پشت یر بگذارد. از ویژگی های این بازی می توان به ۱۸ مرحله چالش برانگیز، تصاویر و صحنه های جذاب، موسیقی متن و مناسب بودن برای تمامی سنین اشاره کرد.

دانلود - 44.32 مگابایت

دانلود Gamyo Racing - بازی موبایل مسابقات رانندگی


این بازی یک بازی مسابقه ای جالب می باشد. در Gamyo Racing باید در ابتدا به انتخاب وسیله نقلیه دلخواهتان بپردازید تا بتوانید بازی را شروع کنید و در طی بازی باید به هدایت و کنترل ماشینتان بپردازید. سرعت در این بازی نقش مهمی دارد. در این بازی باید حواستان به موانع نیز باشد، چون برخورد به موانع عواملی مانند ( خرابی ماشینتان و در نتیجه به دنبال داشتن هزینه هایی برای تعمیر ماشین، کاهش سرعت، عقب افتادن از رقیبان) را به دنبال خواهد داشت.


در مسابقات مقام های بالاتری را کسب کنید و با پول هایی که بدست می آورید می توانید ماشین خود را ارتقا دهید.از ویژگی های این ماشین می توان به گرافیک بالا، محیط HD، ماشین های مسابفه ای متعدد، محیط های متوع برای مسابقه، کیفیت صدای عالی، امکان ایجاد بازی چند نفره تا ۸ نفر و ثبت رتبه جهانی در بازی اشاره کرد.


اطلاعات فایل اصلی بازی - 8.96 مگابایت
دانلود دانلود

اطلاعات گیم دیتا  - 52 مگابایت
دانلود دانلود

دانلود Countdown to Angry Birds Go - بازی موبایل مسابقات پرندگان خشمگین



پرندگان خشمگین اینبار وارد مسابقات اتومبیلرانی می شوند. در این بازی می توانید با هر پرنده ای که بخواهید وارد مسابقه شوید، هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خاص خود را دارند. در این بازی باید سعی کنید سکه هایی که در محیط مسابقه قرار دارند را جمع آوری کنید امتیاز خود را افزایش دهید و به کاپ قهرمانی برسید.

اطلاعات فایل اصلی بازی - 55 مگابایت
دانلود دانلود

اطلاعات گیم دیتا  - 54 مگابایت
دانلود دانلود