نرم افزار و بازی های موبایل

نویسنده : رضا خاموشی

نرم افزار و بازی های موبایل

نویسنده : رضا خاموشی

دانلود بازی پرندگان عصبانی نسخه فضا Angry Birds Space 1.6.5

 دانلود بازی انگری بردز نسخه جدید

بازی اندروید جدید

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از بازی محبوب پرندگان عصبانی نسخه فضا را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده دانلود کرده ایم.

پیش نیاز : ۲٫۳ و بالاتر

نسخه ای جدید از سری بازی های پرندگان عصبانی ، انتخاب شده به عنوان پر طرفدارترین بازی در سبک بازی های فضایی ! برنده برترین بازی سال ۲۰۱۲ از سوی IGN ! روند بازی همانند قبل در سبک نابودسازی خوک ها پیش می رود ، اما این بار یک تفاوت بزرگ را شاهد هستید ، در این ویرایش از سری بازی های پرندگان عصبانی ، پرنده های شما با قدرت هایی خارق العاده در محیطی عجیب و غریب قرار دارند ، بله درست است ! این ویرایش از بازی در فضا انجام می شود ، محلی بدون هیچگونه جاذبه ای ! باید دقت کنید که در خارج از جو ف پرندگان هیچگاه به سمت پایین برنمیگردند ، بنابراین در پرتاب های خود دقت کنید ! نسخه فضا از سری بازی های Angry Birds با ۲۰۰ مرحله مختلف و هیجان انگیز با سطوح مختلف ، هیجان خاصی را در فرد بازی کننده ایجاد می کند. اکنون شاهد پرنده هایی جدید با قدرت هایی پیشرفته تر هستیم ، امیدواریم از انجام این بازی هیجان انگیز در دستگاه های آندرویدی لذت ببرید.


تصاویری از محیط بازی


  


برای دانلود بازی بر روی لینک زیر کلیک کنید


حجم : ۴۸ مگابایت

دانلود نسخه جدید بازی پرندگان عصبانی ۲۰۱۴ Angry Birds 3.4.0

 دانلود بازی پرندگان عصبانی جدید

بازی های 2014 اندروید

 Angry Birds 3.4 ورژن در آستانه ۲۰۱۴!بازی پردنگان عصبانی نسخه جدید را حتما برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، نسخه جدید بازی محبوب و پرطرفدار پرندگان عصبانی را برای شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

بقای پرندگان عصبانی در خطر است ! وقت آن رسیده که انتقام آنان را از خوک هایی که تخم مرغ های آنان را دزدیده اند بگیرید ! در این بازی محبوب ، تعداد زیادی پرنده عصبانی در اختیار شماست که به کمک هریک از آنان می توانید سیستم تدافعی خوک ها را از بین ببرید و سپس آنان را نابود کنید. هر یک از این پرنده ها ، قدرت های خاص خود را دارند. پرندگان عصبانی با گیم پلی بسیار جالب و کاربر پسند ، یک بازی اعتیاد آور است که پشت سر گذاشتن هر یک از مراحل آن ، نیازمند دقت ، مهارت و تفکر کافی است. اگر در پشت سر گذاشتن یک مرحله با مشکل مواجه شدید می توانید ابزار Mighty Eagle را خریداری کنید. این موجود بسیار جالب هر زمان که بخواهید به کمک شما می آید و تمامی معماها را حل می کند. لازم به ذکر است که شما برای استفاده از Mighty Eagle جهت پشت سر گذاشتن یک مرحله ، تنها قادر هستید هر یک ساعت یک بار از آن استفاده کنید. علاوه بر این ، اکنون پرنده ها دارای به روز رسانی قدرت ها نیز می باشند ، اکنون می توانید به شکلی ساده تر خوک ها را نابود کرده و مراحل را به صورت ۳ ستاره پشت سر بگذارید. این بازی در مجموع شامل ۴۹۵ مرحله متنوع و بسیار جذاب می باشد که می تواند شما را ساعت ها با خود سرگرم کند. امیدواریم لذت ببرید.


تصاویری از محیط بازی


  


برای دانلود بازی بر روی لینک زیر کلیک کنید


حجم : ۴۲ مگابایت

 

دانلود بازی پرش در اسکی روی برف Super Ski Jump 1.3.1

 دانلود بازی اسکی سواری در اندروید

بازی اسکی

 

آیا می خواهید با دانلود بسیار زیبا و ورزشی مدت ها در اندروید خود سرگرم بازی شوید و از هیجان بیشتر لذت ببرید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با یک بازی بسیار هیجانی از نوع ورزشی آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

شتاب خود را در هنگام پایین آمدن از شیب های بسیار تند افزایش دهید تا بتوانید سرعتی باورنکردنی را در این لحظه تجربه کنید ! حریفان بسیاری در حال تماشای این حرکت شما هستند ، اکنون باید ضمن حفظ تعادل خود ، برترین پرش ممکن در مسابقات را انجام دهید. بازی فوق العاده زیبای Super Ski Jump دارای تورنومنت ها و مراسم های بسیار و بیش از ۲۰ مقام جهانی است که می توانید در هر یک از این حالت ها ، با پشت سر گذاشتن رقیبان ، بهترین عناوین را به خود اختصاص دهید. این بازی نفس گیر و بسیار زیبا ، یک تجربه ی جدید در زمینه آزمایش مهارت پرش و کنترل آیرودینامیک را به نمایش می گذارد که تنها تعداد محدودی از اسکی بازان جهان ، از انجام این ورزش بی باک هستند. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.


تصاویری از محیط بازی


  


برای دانلود بازی بر روی لینک زیر کلیک کنید


حجم : ۴٫۹ مگابایت

دانلود بازی بچه خوک های بد ورژن آخر – Bad Piggies 1.5.2

 دانلود بازی جذاب خوک های بد

بازی های اندروید

 ایا می خواهید با دانلود بازی بسیار شاد و دوست داشتنی به نام خوک های بد مدت ها در اندروید خود سرگرم بازی کردن شوید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید؟سری جدیدی از بازی های جذاب ، از کمپانی Rovio به عنوان سازنده سری بازی های پرندگان عصبانی ! اکنون قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با بازی بچه خوک های بد آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی بچه خوک های بد شگفت انگیز و بسیار جذاب است. باید آن را یکی از بازی های ثابت و همیشگی در آرشیو بازی های آندرویدی بدانیم ! به احتمال فراوان ، شما هم همانند ما نمی توانید رانندگی بد دسته ای از خوک ها را ببینید که به خود آسیب می رسانند. وقت آن است که مهارت خود را به نمایش بگذارید. این بار کمپانی Rovio به شما امکان بازی در نقش بچه خوک های سبز رنگ را می دهد. در این بازی شما باید با تکنیک های مختلف ، مهارت خود را در کنترل وسیله حرکتی آنان نشان دهید و آن ها را در سلامت کامل به تخم مرغ ها برسانید. بچه خوک ها ، برای گذر از هر مرحله ، ابزارهایی را به همراه خود دارند ، برای گذر از آنان احتیاج به کمک شما دارند. با مهارت مناسبت خود ، کنترل وسیله نقلیه را با تکنیک های پیش رویتان به دست بگیرید و آنان را به تخم مرغ ها برسانید. این بازی پرطرفدار با بیش از ۱۷۰ مرحله جذاب ، شما را ساعت ها با خود سرگرم می کند. اگر مراحل را به صورت ۳ ستاره پشت سر بگذارید ، ۳۶ مرحله بسیار شگفت انگیز به بازی اضافه می گردد. پس منتظر چه هستید؟! پیشنهاد می کنیم این بازی بسیار زیبا را از دست ندهید.

  


برای دانلود بازی بر روی لینک زیر کلیک کنید.


حجم : ۳۴٫۸ مگابایت

 

دانلود بازی کارتونی من نفرت انگیز Despicable Me 1.5.0

 دانلود بازی Despicable Me برگرفته شده از کارتون مشهورش برای اندروید

دانلود بازی های جذاب اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بسیار جذاب و کارتونی برای اندروید سرگرمی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید ؟بازی Despicable Me 1.5.0 را دانلود کنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم یکی از پر فروش ترین های آندروید مارکت در فصل زمستان را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندروید معرفی کنیم. بازی جذاب و پرطرفدار من نفرت انگیز ! برگرفته از انیمیشن دوست داشتنی Despicable Me !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

شخصیت دوست داشتنی و وفادار انیمیشن محبوب من نفرت انگیز ! موجودی زرد رنگ ، با زبان و بیانی عجیب و غریب که در تمامی مأموریت های Gru ، او را یاری میداد. در این بازی شما در نقش یکی از این موجودات زرد رنگ قرار میگیرید و با آن مأموریت هایی خنده دار و سرگرم کننده را را پیش رو خواهید داشت. با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف ، رئیس خود را تحت تأثیر قرار خواهید داد ، حرکاتی نظیر پرش ، پرواز ، گذر از موانع ، جمع آوری موزها و رقابت با رقبای خود جهت کسب عنوان برترین موجود زرد رنگ در پایان سال ! لحظاتی شیرین و غیرقابل پیش بینی در مأموریت هایی سرگرم کننده و امکانات سفارشی سازی شخصیت محبوب این بازی از مهم ترین امکانات این بازی جذاب به حساب می ایند. امیدواریم لذت ببرید.


تصاویری از محیط بازی


  


برای دانلود بازی بر روی لینک زیر کلیک کنید.


حجم : ۲۰ مگابایت

دانلود بازی فرار از مأموران مترو در هندوستان – Subway

 دانلود بازی جذاب اندروید

بازی های اندروید

 در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از سری بازی های جذاب و پرطرفدار Subway Surfers را برای دانلود شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

همانطور که احتمالاً با سری بازی های Subway Surfers آشنا هستید ، در این بازی نیز باید مطابق همیشه ، هدایت دونده ای با نام Jack را بر عهده خواهید داشت. جم در حال فرار از دست مأموران مترو است ، در هر یک از نسخه های این بازی ، جک در متروهای یکی از نقاط جهان در حال فرار از مأموران است. در این نسخه ، جک به کشور هندوستان می رود ! یک بازی جذاب و هیجانی را در خیابان های بمبئی تجربه کنید ! روند کلی این بازی به این شکل است که مأموران مترو به دنبال شما می دوند و شما باید با فرار از دست آنان لحظه به لحظه امتیاز خود را افزایش دهید. البته مراقب موانع نیز باشید ! در اوایل این بازی ممکن است با خود بگوئید به سادگی در حال کسب امتیاز هستید ، اما با گذشت اندکی از زمان ، موانع سختی در پیش رویتان ظاهر می شود که گذر از آنان ، نیازمند دقت و سرعت عمل بسیار بالا خواهد بود. امیدواریم لذت ببرید.


تصاویری از محیط بازی


  


برای دانلود بازی بر روی لینک زیر کلیک کنید.


حجم : ۲۹ مگابایت

دانلود بازی حرفه ای شکار حیوانات ۲۰۱۴ – DEER HUNTER 2014

 دانلود بازی ۲۰۱۴ اندروید

بازی جدید اندروید

بازی جذاب و مهیجی که برای اندروید آماده ی دانلود کرده ایم از بهترین بازی های موجود در سبک شبیه سازی شکارچی است که DEER HUNTER 2014 نام دارد.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این بازی جدید و بسیار زیبا ، شما باید از شمال غربی اقیانوس آرام آمریکای شمالی به ساوانا در آفریقای مرکزی سفر کنید و در طی این مسیر به شکار عجیب ترین حیوانات موجود در جهان بپردازید ! با دوستان خود به صورت اینترنتی تیم های شکار را تشکیل دهید و در رقابت های جهانی شکار حیوانات شرکت کنید ، در این بازی جذاب شما در محیط هایی قرار می گیرید که در آنان بیش از ۱۰۰ گونه مختلف جانوری قرار دارد ، ممکن است در ابتدا با مشاهده نام بازی تصور کنید که با شکار گوزن رو به روز هستید ، اما باید بگوئیم شکار گوزن ابتدای بازی است ، در ادامه ی مراحل حیواناتی نظیر خرس، گرگ، و یوزپلنگ را نیز شکار می کنید ! سلاح های خود را به صورت دلخواه سفارشی سازی کنید و با افزایش قدرت آنان ، حیوانات نیرومندتری را از پای دراورید. با جمع آوری تروفی ها و جوایز ، می توانید با دوستان خود در افتخارات به رقابت بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.


تصاویری از محیط بازی


  


برای دانلود بازی بر روی لینک زیر کلیک کنید.


حجم : ۴۰ مگابایت

دانلود نرم افزار لانچر رایگان – GO Launcher EX 4.05

 دانلود لانچر اندروید ( تم موبایل)

نرم افزار های اندروید

 

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت پوسته های آندروید و لانچر آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا از ظاهر اصلی هوم اسکرین و لانچر دستگاه خود خسته شده اید؟ آیا دوست دارید در کمترین زمان ، تغییراتی اساسی را به سادگی بر روی دستگاه های خود اعمال کنید؟ پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار گو لانچر است. گو لانچر ، یکی از معروف ترین ابزارهای تغییر ظاهر دستگاه های آندرویدی بوده و در نظرسنچی بهترین لانچرهای آندروید در وب سایت Lifehacker ، مقدار ۳۷% از کل آراء را به خود اختصاص داده است. اگر شما از Go Launcher به عنوان لانچر اصلی دستگاه خود استفاده کنید ، امکانات مهم و ساده ای در اختیار شما قرار می گیرد ، برای مثال دیگر لازم نیست برای دسترسی به اپلیکیشن ها ، مسیرهای طولانی را طی کنید ، اپلیکیشن ها به صورت شرتکات به سرعت قابل دسترسی هستند. نرم افزار گو لانچر با بیش از ۱۰ هزار پوسته اختصاصی و بسیار زیبا که تعداد آنان همینطور در حال افزایش هستند ، برای هر سلیقه ای یک یا چند پوسته بسیار مناسب را پیشنهاد می دهد. بیش از ۲۵ اثر گذاری فانتزی ، پوسته های سه بعدی ، بیش از ۱۵ ویدجت مختلف برای بخش هایی نظیر تقویم ، ساعت و در نهایت اجرای اپلیکیشن ها تنها با حرکات ساده از مهم ترین قابلیت های Go Launcher محسوب می گردد.


تصاویری از محیط برنامه


  


برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.


حجم : ۱۰ مگابایت

دانلود نرم افزار لانچر اندروید ۴٫۴ کیت کت KitKat Launcher

 دانلود نرم افزار لانچر جدید اندروید

نرم افزار برای اندروید

 آیا دوست دارید با دانلود نرم افزار لانچر بسیار محیط اندروید خود را بسیار زیبا تر از قبل سازید و لذت ببرید؟

همانطور که می دانید ، چندی پیش شرکت گوگل از نسخه جدید سیستم عامل آندروید با نام آندروید ۴٫۴ کیت کت پرده برداری کرد. چندی بعد ، لیست دستگاه های کاکائویی را نیز در این زمینه اعلام کرد ! اگر دستگاه شما در این لیست نیست ، پیشنهاد می کنیم این لانچر زیبا را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

در حال حاضر ، تعداد کمی از دستگاه های آندرویدی می توانند به کیت کت به روز رسانی گردند. اما بد نیست شما هم ظاهر این سیستم عامل را به شکلی کامل در دستگاه های قدیمی تر تجربه کنید ، بله درست متوجه شدید ! در این مطلب ، لانچر بسیار زیبای آندروید ۴٫۴ کیت کت را برای شما کاربران گرامی آماده کرده ایم که به واسطه آن ، می توانید ظاهر دستگاه های خود را به طور کامل به محیط آندروید کیت کت تغییر شکل دهید. ساده ، ظریف و بسیار پر سرعت ! جدیدترین نسل از سیستم عامل گوگل را در این لانچر در دستگاه های آندرویدی تجربه کنید ! هوم اسکرین خود را می توانید مطابق با میل و نیاز خود سفارشی کرده و از مجموعه پک های آیکون استفاده کنید. در این لانچر ، مجموعه ای از والپیپرهای اورجینال نکسوس ۵ نیز جای داده شده است که پس از فعال سازی این لانچر ، استفاده از آنان بی نظیر خواهد بود. از مهم ترین تغییرات در نسخه جدید می توان به رفع مشکل کرش کردن در تبلت ها و رفع برخی از مشکلات و اضافه شدن پایداری های کلی اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.


تصاویری از محیط برنامه


  


برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.


حجم : ۱۴٫۲ مگابایت

دانلود نرم افزار وایبر برای مکالمه و ارسال پیام های رایگان

 دانلود نرم افزار پیام های رایگان اندروید

نرم افزار های اینترنتی اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید و رایگان مکالمه و پیام های رایگان به دوستان خود بفرستید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با جدیدترین نسخه از نرم افزار وایبر جهت ارسال پیام های متنی رایگان و همچنین تماس های تلفنی رایگان با کاربران مختلف در سراسر دنیا آشنا کنیم !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

به کمک وایبر شما می توانید با تمامی کاربران سراسر دنیا ، ارتباط تلفنی رایگان داشته باشید. سرویس پرطرفدار وایبر هم اکنون دارای بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در نقاط مختلف دنیا است که به ارسال پیام های متنی ، تصاویر ، ویدیوها و همچنین برقراری تماس های صوتی رایگان مشغول هستند ! اپلیکیشن وایبر برای اسمارت فون ها و سیستم عامل های مختلفی عرضه شده و استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است ، شما می توانید به کمک اینترنت های مختلف از قبیل ۳G و WiFi برای برقراری ارتباط با دوستانتان استفاده کنید. وایبر برای سیستم عامل آندرویدی به طور کامل بهینه شده است ، در این سرویس پرطرفدارID شما همان شماره تلفن شما است. به محض آنکه این اپلیکیشن را در دستگاه خود اجرا کنید ، به شما نشان داده می شود که کدام یک از افراد دفترچه تلفن شما دارای اکانت وایبر هستند. از مهم ترین قابلیت های این سرویس می توان به برقراری تماس های صوتی با بالاترین کیفیت ممکن به صورت رایگان ، امکان استفاده از علائم و شکلک های زیبا در ارسال پیام ها ، به اشتراک گذاری مکان فعلی – تصاویر – ویدیوها و…. ، هشدار دهنده های کاربری و… اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.


تصاویری از محیط برنامه


  


برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.


حجم : ۱۰٫۳ مگابایت

دانلود نرم افزار پلیر فایل های صوتی و تصویری GoodPlayer Pro for Android 3.2

دانلود نرم افزار پلیر فیلم ها برای اندروید

نرم افزار اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و کاربردی فیلم ها و آهنگ های خودتون را در اندروید با بالاترین کیفیت پخش کنید؟آیا در زمینه پخش فرمت های مختلف در دستگاه های آندرویدی خود با مشکل مواجه هستید؟ آیا شما هم برای تماشای فیلم های مورد علاقه تان ، دقایقی طولانی را برای تبدیل فرمت آنان صرف می کنید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی اپلیکیشن قدرتمند GoodPlayer همراهی کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز و گرامی را با نرم افزار جدید GoodPlayer آشنا کنیم. دیگر نیازی به تبدل فرمت فایل های مدیا نیست ! اپلیکیشن قدرتمند GoodPlayer قادر است به تنهایی تمامی فرمت های صوتی و تصویری از قبیل AVI, Xvid, Divx,VOB,FLV,WMV ,MKV, MP3, MP4, HTTP, RTSP,MMS,MMSH,MMST,RTP,UDP و HTTPS را برایتان بدون هیچ مشکلی پخش کند ! تنها کافیست فایل های مورد نظر خود را به دیوایس های آندرویدی منتقل کنید ، GoodPlayer به سادگی آنان را برایتان پخش و یا استریم می کند. آیا شما هم با تماشای فیلم های دارای زیرنویس در دستگاه های آندرویدی با مشکل مواجه هستید؟ نرم افزار قدرتمند GoodPlayer با پشتیبانی کامل از فرمت های زیرنویس srt,ass,ssa,smi,”idx+sub ، به شما امکان تماشای مستقیم و آسان فیلم های زیرنویس دار را می دهد ، علاوه بر این ها ، پلیر GoodPlayer از پلی لیست های M3U و ایمیج های ISO پشتیبانی کامل دارد. امیدواریم لذت ببرید.


تصاویری از محیط برنامه


GoodPlayer2  


برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.


حجم : ۱۱٫۷ مگابایت

 


دانلود نرم افزار ویدجت زیبای ساعت دیجیتال Clock Widget

 دانلود نرم افزار ساعت دیجیتال برای اندروید

برنامه های ویژه اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار زیبا ساز و ویجت دوست داشتنی محیط اندروید خودتون را بسیار زیباتر و جذاب تر کنید و از ساعت دیجیتال خود لذت ببرید. هوم اسکرین دیوایس های آندرویدی ، یکی از بخش های مهم برای هر کاربری به حساب می آید. اگر شما هم اهل سفارشی سازی زیبای هوم اسکرین دستگاه های خود هستید ، شما را به استفاده از این ویدجت بسیار زیبا دعوت می کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۱٫۶ و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با یکی از اولین ویدجت های آندروید مارکت آشنا کنیم. این ویدجت از نخستین ویدجت هایی بود که در مارکت آندروید قرار گرفت و میلیون ها کاربر در طول سال آن را دانلود کردند ، سادگی معروف این ویدجت پر طرفدار همچنان حفظ شده است ، اما در نسخه دوم شاهد بهینه سازی های بسیار و سازگاری بهتر با بسیاری از دستگاه های جدید هستیم. این ویدجت ، نمایی ساده و بسیار زیبا از وضعیت زمان و تاریخ را بر روی هوم اسکرین شما نمایش می دهد ، لازم به ذکر است که این ویدجت همانند شرتکات ، شما را به آلارم ساعت و تقویم دستگاه هدایت می کند. لازم به ذکر است که برای رنگ و به طور کلی سفارشی سازی این ویدجت ، می توانید اپلیکیشن Retro Clock Settings را از گوگل پلی دریافت کنید.


تصاویری از محیط برنامه


  


برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.


حجم : ۱۶۰ کیلوبایت

دانلود نرم افزار پوسته ی جدید کیت کت KitKat 4.4 Theme

 دانلود نرم افزار پوسته جدید برای اندروید

نرم افزار های اندروید

 با دانلود KitKat 4.4 Theme می توانید با استفاده ساده از این نرم افزار در اندروید تحولی زیبا ایجاد کنید و از اندروید خودتون بیشتر لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، پوسته ی فوق العاده زیبا و پر طرفدار آندروید ۴٫۴ کیت کت را برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

تجربه ی ظاهر جدید سیستم عامل شرکت گوگل در دستگاه های قدیمی تر و قابلیت پشتیبانی از تمامی نرم افزارهای لانچر در آندروید مارکت ! این پوسته الهام گرفته شده از آندروید ۴٫۴ کیت کت و بر پایه ی ظاهر این سیستم عامل در دستگاه نکسوس ۵ گوگل است. پوسته ی آخرین نسخه از سیستم عامل نرم افزاری شرکت گوگل یعنی آندروید ۴٫۴ را در دستگاه های خود تجربه کنید ، البته با شباهت کامل تمامی والپیپرها ، آیکون ها ، فولدرها و… ! از جمله لانچرهای پشتیبانی شونده می توان به Nova Launcher, Smart Launcher, Apex Launcher, TSF Shell, Next Launcher 3D, GO Launcher EX, ADW Launcher, ADWLauncher EX, Holo Launcher, SS Launcher, Atom Launcher و… اشاره کرد. این پوسته در مجموع دارای بیش از ۶۰۰ آیکون از پیش طراحی شده متناسب با ظاهر جدید آندروید ۴٫۴ و متناسب با گوگل نکسوس ۵ است ، سیستم والپیپرهای هوشمند جهت مدیریت والپیپرهای دستگاه با مجموع بیش از ۱۸۰ عدد والپیپر جدید و فوق العاده زیبا و بی نظیر ! امیدواریم لذت ببرید.


تصاویری از محیط برنامه

  


برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.


حجم : ۱۵٫۹ مگابایت

دانلود نرم افزار پی دی اف ریدر ezPDF Reader Multimedia PDF

 دانلود نرم افزار جدید اجرا فایل های متنی pdf

نرم افزار پی دی اف ریدر

 پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و جدید برای سیستم عامل اندروید خود فایل های متنی pdf را در تبلت و موبایل اندرویدی خود اجرا کنید و از ابزار های مدیریتی آن بهره کامل را ببرید؟
ezPDF Reader Multimedia PDF یکی از بهترین نرم افزار های محبوب برای اجرای فایل های پی دی اف میباشد که از ویژگی های بسیار مناسب و ابزار های مدیریتی عالی بهره می برد.

ویژگی های نرم افزار پی دی اف ریدر ezPDF Reader Multimedia PDF
پشتیبانی از فرمت EPUB
قادر به تغییر اندازه فونت و رنگ (متن و پس زمینه)
تصویر بند انگشتی مشاهده تصویر
جستجو (دارای موتور جست و جو کلمه ای و متنی)
زوم خودکار مناسب برای مقاله های چند ستون یا از بین بردن حاشیه سفید
چرخش صفحه
اسکرول قفل / باز کردن
قادر به انتخاب یک متن در PDF، صرفه جویی به کلیپ بورد، جستجو در وب، به اشتراک گذاری با دیگر برنامه ها
پشتیبانی از لینک ها


تصاویری از محیط برنامه


   


برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.


حجم: ۶ مگابایت

دانلود نرم افزار جدید ادوبی ریدر Adobe Reader 11.1.1

دانلود نرم افزار ادوبی ریدر اندروید 

دانلود رایگان


آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و بسیار مفید فایل های pdf را به آسانی در اندروید خود اجرا کنید و فایل های متنی را بهتر باز کنید؟این روزها ، از دستگاه های آندرویدی به عنوان وسیله ای جهت مطالعه کتاب های الکترونیکی ، مجلات و مقالات آموزشی نیز استفاده می شود. بسیاری از این متون در قالب اسناد PDF هستند. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم نسخه جدید قدرتمند ترین اپلیکیشن ادوبی ریدر را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Adobe Reader نام اپلیکیشن رایگان و قابل اعتماد شرکت ادوبی برای دستگاه های آندرویدی است که امکان مشاهده اسناد PDF را در تمامی دستگاه های آندرویدی فراهم می کند. اپلیکیشن Adobe Reader را بر روی دستگاه های خود نصب کنید تا بتوانید به سادگی به در دستگاه های خود با اسناد PDF کار کنید. دسترسی سریع ، مدیریت و به اشتراک گذرای آسان ، پشتیبانی از پوشه های PDF ، رمز گذاری و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. از این پس به سادگی قادر هستید اسناد PDF را از وب یا ایمیل خود و یا هر اپلیکیشن دیگری که دارای دکمه Share باشد مشاهده کنید. جستوجوی هوشمند متون ، امکان بزرگ نمایی و تسلط دقیق تر به محتوای متن ، مطالعه آسان متون به کمک حالت شب ، مطالعه متون طولانی با استفاده از حالت قفل روشنایی ، تبدیل حرفه ای فرمت PDF به ورد و اکسل با استفاده ویژگی آنلاین Adobe ExportPDF و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.


تصاویری از محیط برنامه


   

 

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.


حجم : ۶٫۳۵ مگابایت