نرم افزار و بازی های موبایل

نویسنده : رضا خاموشی

نرم افزار و بازی های موبایل

نویسنده : رضا خاموشی

دانلود Assassin's Creed Pirates - بازی موبایل فرقه قاتلین دزد های دریایی


در این بازی شما در نقش یک دزد دریایی ظاهر می شوید. در این بازی دزد دریایی به تمام کشتی هایی که در مسیر خود برخورد می کند حمله می کند. برای هدایت راحت تر دزد دریایی نقشه ای را در اختیارتان قرار می دهد که می توانید مسیرهای حرکت کشتی های دیگر را مشاهده کنید و مسیر آن ها را شناسایی و با حمله غافلگیرانه و تیراندازی به کشتی ها آن ها را نابود کنید. در این بازی حتی اگر دزد دریایی مجبور شود می تواند در شرایط خاص از نیروی بدنی خود استفاده کند و به نبرد تن به تن با افراد کشتی های دیگر بپردازد. بازی به شما انواع سلاح ها و توانایی های مبارزات رزمی را می دهد و شما در انواع شرایط ها باید بتوانید هوشمندانه از این امکانات برای پیروزی دزد دریایی استفاده کنید. بازی برای مبارزه بهترتان ۵۰ تکنیک متفاوت و منحصر بفرد در اختیارتان قرار می دهد. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک HD و موسیقی متن زیبای آن اشاره کرد.


اطلاعات فایل اصلی بازی - 12 مگابایت
دانلود دانلود

اطلاعات گیم دیتا  - 706 مگابایت
دانلود دانلود قسمت اول
دانلود دانلود قسمت دوم
دانلود دانلود قسمت سوم
دانلود دانلود قسمت چهارم

دانلود ZOMBIES ATE MY FRIENDS - بازی موبایل حمله زامبی ها


شما در شهری به نام Festerville که ۴۲۰۶ نفر جمعیت دارد می باشید، اغلب ساکنین شهر زامبی هایی وحشی و خطرناک هستند. شما به عنوان یکی از بازماندگان شهر، باید به جستجوی زامبی ها بپردازید، آنهارا با استفاده از سلاح های مختلفی که در طول بازی به دست می آورید، نابود کنید. البته باید مراقب باشید که زامبی ها شما را پیدا نکنند، در این صورت به دنبال شما می آیند و ممکن است به شما آسیب برسانند. در این بازی شما خانه ای ایمن نیز دارید و می توانید به رستوران ها، مراکز خرید، آپارتمان ها و ایستگاه های پلیس بروید و قبل از اینکه زامبی ها به سراغ شما بیایند، از آنجا دور شوید و به خانه بازگردید. 


بازی دارای ۲۵ مرحله متفاوت و انواع گوناگون زامبی ها می باشد. در ورژن جدید این بازی اشکلات جزئی ورژن قبلی رفع شده است.

دانلود - 45.39 مگابایت

دانلود Fight Fight Zombanite - بازی موبایل مبارزه با زامبی ها


زامبی ها به شهرتان حمله کرده اند و شما باید به سمت آنها تیر اندازی کنید و آن ها را نابود سازید. در این بازی شما لباس های مخصوص جهت جلوگیری از آلوده شدنتان به تن دارید و برای حفظ آن لباس باید تلاش کنید یعنی با کسب امتیاز بیشتر لباس خود را برای مراحل بعدی حفظ می کنید. 


این بازی دارای ۶۰ مرحله با داشتن ۱۲ توانایی متفاوت و انواع ماموریت های سخت و متنوع می باشد. از ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی روان و ساده آن اشاره کرد.

دانلود - 26.93 مگابایت

دانلود MIDTOWN CRAZY RACE PRO - بازی موبایل مسابقات رانندگی دیوانه وار


در این بازی شما وارد مسابقات هیجان انگیز می شوید. این مسابقات در داخل شهر برگزار می شوند و تا می توانید باید سعی کنید خسارت کمتری به شهر وارد کنید تا به خط پایان برسید. ماشین های خاصی که در این مسابقه در اختیار شما گذاشته می شود کاملا  منحصر بفرد می باشند که کمتر در بازی های دیگر دیده اید. پیدا کردن راه مناسب برای رسیدن به مقصد یا خط پایان به عهده شما می باشد که با استفاده از نقشه راهنما بهترین راه را برای رسیدن به خط پایان را بیابید. این بازی مسابقاتش را در شرایط آب و هوایی گوناگون و طول روز و شب به نمایش گذاشته است.

اطلاعات فایل اصلی بازی - 8.57 مگابایت
دانلود دانلود

اطلاعات گیم دیتا  - 61 مگابایت
دانلود دانلود

دانلود Grandpa and the Zombies - بازی موبایل پدربزرگ و زامبی ها



ذر این بازی شما هدایت پدر بزرگ ویلی را برای نابود کردن زامبی ها بر عهده دارید. پدر بزرگ ویلی در بیمارستان بستری بوده که ناگهان متوجه می شود زامبی ها به شهر حمله کرده اند و چون نگران نوه خود بود، برای حفظ جان نوه اش با پای شکسته سوار بر ویلچر می شود و برای نابود ساختن زامبی ها به راه می افتد. باید خاطر نشان کنیم که ویلچر پدر بزرگ هیچ ترمزی ندارد و هر لحظه ممکن است به دست زامبی ها کشته شود پس باید تمام قدرت تمرکز خود را به کار بگیرید و بهترین راه را برای رسیدن به زامبی ها انتخاب کنید، تا آن ها را غافلگیر کنید و پدر بزرگ با پای گچی به آن ها ضربه محکمی بزند و با ویلچر از روی آن ها عبور کند تا تلف شوند. بازی بسیار مهیج و اعتیاد آور Grandpa and the Zombies دارای ۹۰ مرحله خاص با گیم پلی ساده و روان می باشد.


اطلاعات فایل اصلی بازی - 2.27 مگابایت
دانلود دانلود

اطلاعات گیم دیتا  - 65 مگابایت
دانلود دانلود